środa, 30 stycznia 2013

Witam serdecznie.








Witam serdecznie.





Parę lat temu przyciągnęła mnie grafika komputerowa 


i znalazłam program do tworzenia obrazów fraktalnych. 


Wciągnęła mnie ta zabawa.


Te obrazy bardzo mnie poruszały, zobaczyłam w nich zarówno kolejne odbicia każdej nawet najmniejszej cząstki, ale też odzwierciedlenie wielu innych rzeczy, jak w naturze.

To światło, te drzewa, gałęzie, niebo...


Często natura nas budzi.

Będąc na wycieczce zrobiłam zdjęcie, które obrazuje tak wiele rzeczy, że można by pisać książkę. 

Poczułam TO Sercem .




Niepowtarzalność każdej z fraktal, a jednocześnie zachowane w niej jednakowe zasady, prawa, 
polegające na  samo podobieństwie. 
Poszczególny fraktal jest podobny do jego części. 




Lustrzane odbicie, porządek, a czasami pozorny chaos. 
Nieskończoność, powtarzalność, wzrastanie...




Widzę w tym cały wszechświat, a za chwilę jego ułamek. Odczuwam jak budowane jest życie na kolejnych elementach, a jednocześnie widzę cały Projekt, a jego elementy jako nasze wnętrza.



Kojarzy mi się to wszystko z pewnym snem, który miałam dawno temu. Wówczas porównałam go do puzzli,  bo nie doświadczyłam jeszcze fraktalnego ujęcia,
a  teraz ono jest mi bliższe.



Oglądanie czy też tworzenie własnych fraktal zawsze mnie porusza, a nawet wzrusza, skłania do przemyśleń, inspiruje. 
W sumie bardzo radośnie je czuję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz